WebBiz

Blogul echipei WebBiz pentru proiectul Interfete Evoluate

De curand am observat, cu oarecare tristete, ca de cele mai multe ori judec o aplicatie dupa cat de usor se poate folosi. Nu dau atentie la "detalii" de genul: cat de complexa este, cate informatii colecteaza pentru procesare, etc...NU....daca nu are o interfata pe care sa o pot folosi usor atunci o las balta si caut alta.
Si am inceput sa ma gandesc la utilizatorii aplicatiilor realizare de mine...Oare ii ajuta atat de mult cat cred eu, sau interfata e greoaie si greu de folosit? Am inceput sa ma detasez putin de functionalitatea aplicatiei si sa testez interfata. Razultatul....nu mi-a fost chiar favorabil :D

Atunci am inceput sa ma documentez despre regulile realizarii unei interfete corecte. Cateva idei mai importante din cercetarea mea le gasiti aici

Marieta